Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. En vanaf 1 juni kunnen gasten met een hotelarrangement weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Wanneer u ons hotel betreedt stellen wij u een aantal gezondheidsvragen conform RIVM protocol, hierna wijzen wij u de kortste route naar uw bestemming.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk half uur hun handen en dragen daarnaast handschoenen.

Overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en bewegwijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Als U bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij U dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor het ontbijt en diner te reserveren.


Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Vanaf 1 juni kunnen alleen gasten van een hotelarrangement weer ontbijten en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren.
  • Bij binnenkomst in ons hotel stellen wij u een aantal gezondheidsvragen.
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien.
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te wassen.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen U naar uw tafel.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in ons restaurant en wij verzoeken U deze te volgen.
  • Wij serveren uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Bij gebruik van room service is een toeslag van toepassing.

Brunch-, lunch- en Live Cooking buffetten
Helaas kunnen wij op dit moment geen buffet lunch, brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Ons terras en bar zijn geopend voor gasten met een hotelovernachting.

Fitness

Helaas is onze fitness gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelarrangement vanaf 1 juni weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Wij hopen snel ook weer gasten zonder overnachting te kunnen bedienen in onze restaurant en ons terras. Dat is echter nu nog niet mogelijk.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Voor onze hotelgasten serveren wij à la carte lunch.
Helaas zijn wij nog niet in staat om buffet lunch of brunch te serveren.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Ons restaurant, bar en terras zijn voor hotelgasten geopend voor ontbijt, lunch en diner.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 mei 2020