Direct naar de contentDirect naar de footer
Voor elke gelegenheid een gepaste zaal
Voor elke gelegenheid een gepaste zaal
Powered by GooglePowered by Google

Meetings & Events

Hotel Haarlem beschikt over 20 multifunctionele vergaderzalen verdeeld over 2 etages. De geheel gerenoveerde zalen beschikken over de meest moderne faciliteiten zoals laserprojectoren, ingebouwde audio apparatuur en zelfs een camera waarmee picture-in-picture beeld gecreëerd kan worden. Daarnaast heeft het Hotel over een groot parkeerterrein, 315 hotelkamers, 400 zitplaatsen in Restaurant Martinus en de sfeervolle Birdy's Bar. Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos!

Zalen overzicht

Zalen overzicht

Onze zalen zijn verdeeld over twee verdiepingen. Alle Amsterdam zalen zijn te vinden op de begane grond en alle Haarlem zalen bevinden zich op de 4e verdieping. Bekijk hier welke zalen we allemaal hebben en welke zaal het beste past bij uw event.

Bekijken
Arrangementen

Arrangementen

Wij bieden u graag verschillende arrangementen aan om u tijdens uw event te voorzien van een hapje en een drankje. Zo hebben we een speciaal vergaderarrangement of een receptiearrangement.

Bekijken
Sales team

Sales team

Graag stellen we ons​ banquet-sales team aan u voor. Met passie en plezier helpen we u met het organiseren van een congres of event. Graag gaan we met u in gesprek om er voor te zorgen dat alles tot in de puntjes is geregeld. Wij zijn te bereiken via:

+31(0)23 7506111 of sales@haarlem.valk.nl

Het sales team

''A BIG THANK YOU, OUR CONFERENCE WAS A BIG SUCCESS!''

During the whole process, you have been incredibly helpful, supportive and very patient with all of our questions and queries. Nothing ever seemed too much trouble and you definitely ensured the experience was very easy, straightforward and seamless.

De voordelen van Hotel Haarlem

  • Zalen tot 1000 personen

  • Centrale ligging

  • Groot parkeerterrein inclusief oplaadmogelijkheden

  • Alle ruimtes beschikken over de nieuwste AV middelen